Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Liv på mars?

with 5 comments

I aftonblaskan läser jag att NASA hittat metangas på Mars, de ska hålla en presskonferens ikväll tydligen.

Ganska intressant eftersom metangasen ju kan ha uppstått biologiskt. Å andra sidan är det långt ifrån säkert, men det är ändå en trevlig tanke att det skulle finnas liv i universum på så nära håll som Mars.

*

I övrigt så hoppar Zach Braff av scrubs efter den här säsongen, vilket ju är lite tragiskt eftersom han ÄR scrubs. Scrubs skulle inte vara alls detsamma utan honom, vem ska alla andra karaktärer spela mot? Vem ska Turk tönta sig med, och hur ska det gå om Carla inte kan störa sig på grabbarna? För att inte tala om Janitor och Cox, deras karaktärer tappar ju all humor om inte J.D är där och nördar runt.

Näe, utan Zach tror jag inte det blir nån hit.

*

Nu, färdigpluggad med huvudvärk och ont i ryggen, det lutar åt TV, ett varmt bad och sängen tror jag.

EDIT: Här är mer info.

Written by Bitchslap Barbie

15 januari 2009 den 19:01

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Haftigt det dar om Mars, jag sag en headline susa farbi om det pa CNN. Spannande! Kolla aven in den har forelasningen pa TED, ”Life on Mars? Let’s look in the caves”:

    http://www.ted.com/index.php/talks/penelope_boston.html

    Jag ska kika ikväll, om jag hinner/får för pojkvännen😛
    /BB

    Anino

    16 januari 2009 at 10:12

  2. Riktigt intressant det! På tiden med bemannad expedition.🙂 Och månbas…

    Visst är det? Kan folk bo på ISS så borde de väl kunna smälla upp nåt på månen! Det är dags att ta tag i det här nu tycker jag.
    /BB

    Karl

    16 januari 2009 at 15:34

  3. Jag håller med! Därför hoppas jag att 8:e säsongen är den sista.

    Jo, eller att de löser det på nåt bra sätt… frågan är bara hur.
    /BB

    Emelie

    16 januari 2009 at 20:26

  4. Jag tänkte ta kontakt med en svensk som bygger en prototypmånbas i en gammal gruva. Skulle vara kul att engagera sig i! Är intresserad av dom produktionstekniska lösningarna.

    Mjo, det vore intressant faktiskt.
    /BB

    Karl

    17 januari 2009 at 14:25

  5. Det är jävligt dyrt att skicka dit saker så man behöver sätta upp egen produktion så snabbt som möjligt.

    Jo, det är ju det.
    /BB

    Karl

    17 januari 2009 at 14:26


Kommentera

