Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Just one of those days

with one comment

Ja, det är inte nån överdrivet bra dag idag. Har skrivit tentan, och det gick bra på kirurgdelen, ortopeddelen gick sämre i jämförelse med kirurgin, men jag kanske klarade mig ändå. Vi får se den 27:e. Jag har en sjujävla press på mig dock eftersom jag hittills klarat alla tentor på första försöket, och hade tänkt fortsätta med det i framtiden också.

Jag ringde till mina eventuella sommarjobb när jag kom hem också, kirurgen i Gävle får jag inte, vilket ju var väntat men ändå en otrevlig överraskning. Medicin i Gävle hade skickat ut till de som kommit längre i utbildningen, så jag får hoppas på att nån av dom tackar nej då så kanske jag har en chans. Här finns det möjligheter, för hon hade några platser, det är bara det att jag vill veta NU, inte i slutet på januari.

När jag hade ringt och tentat och allt crap så kände jag mig helt toknere, då ringer mamma och talar om att hon har satt in ”en slant” på mitt konto. Jag tittar efter och det är 4000! Hur mycket pengar som helst ju. En förmögenhet är inte en slant. Det blev i alla fall trevligare att betala räkningarna i slutet på månaden, och köpa en födelsedagspresent till pojkens mamma.

Strax efter det dök pojkvännen upp, och han hade med sig blommor till mig! Alla är skitsnälla mot mig fast jag är totalbitchig och inte alls förtjänar det.

Så nu är jag halvglad, men halvsur. Jag ska bättra mig under kvällen tänkte jag. Nu är det tvättstuga och affär som gäller.

Written by Bitchslap Barbie

16 januari 2009 den 13:57

Publicerat i allmänt snack

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoppas det gick vägen!

    Det hoppas jag också, men vi får se.
    /BB

    Karl

    16 januari 2009 at 15:37


Kommentera

