Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Insomnia

with 2 comments

Ja, eftersom jag och pojkvännen var smarta nog att sova till 12 idag kan jag inte somna. Det är helt omöjligt. Så jag ligger och nostalgilyssnar på min iPod, och alla de där låtarna jag inte kan ta bort, men som jag egentligen inte lyssnar så mycket på längre.

Bland dom finns denna, som jag helt hade glömt bort att existerade. Videon är onekligen intressant.

Written by Bitchslap Barbie

19 januari 2009 den 2:23

Publicerat i intressant

Tagged with ,

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Den viktiga E-nummer debatten fortsätter…

    Välkommen!

    Genast!
    /BB

    Joakim

    19 januari 2009 at 18:32

  2. […] 14000 träffar utan ljud då man söker efter en viss låt eller video. Jag noterar att klippet jag lade upp igår har drabbats av akut ljudlöshet. Vilket ju är ironiskt med tanke på […]


Kommentera

