Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Äkta egopost

with 3 comments

Ja, det här inlägget är verkligen ENBART till för att berätta för alla hur jävla bra jag är!

(Fick tillbaka kirurgdelen av kirurgtentan idag, och jag hade 93% rätt, var med det delad 4:a i klassen. I RULE!)

Victory!

Written by Bitchslap Barbie

27 januari 2009 den 21:05

Publicerat i personligt

Tagged with

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Grattis! 😀

    Överväger inte namnbyte till plugg-barbie? 😛 Fast det skulle kunna misstolkas så det vore kanske inte så bra ide när jag tänker efter… 😛

    Haha, nej jag håller nog fast vid mitt tror jag.
    Idag får jag eventuellt tillbaks andra delen av tentan, och jag tror inte det kommer bli en lika lycklig stund… Men men.
    /BB

    Karl

    27 januari 2009 at 23:16

  2. Hur gick det? Eller är tystnaden svar nog? 😛

    Det gick faktiskt bra, hon blev sen så jag har precis fått svaret, 86% slutade det på.
    /BB

    Karl

    29 januari 2009 at 10:12

  3. Gratulerar! 🙂

    Tack så mycket =)
    /BB

    Karl

    30 januari 2009 at 0:03


Kommentera

