Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

En sån där dag

with 3 comments

Ja, idag får jag ingenting gjort. Sitter i pojkvännens föräldrars gästsäng och spelar fjantiga spel från Reflexive på lappyn. (självklart har jag inte laddat ner cracken som finns på piratebay… i would never!)

I övrigt har jag köpt ett flashigt frisörbalsam av pojkens syrra, och så har vi varit och handlat lite.

Igår noterade jag även att aftonbladet har gett mig 2 sekunder av tveksam berömmelse. Eftersom det är första gången så är det kanske värt att nämna i alla fall.

Snart är det matdags, och sen film!

Jag lovar att vara roligare att läsa imorgon, då börjar även en godisfri Februari.

Written by Bitchslap Barbie

31 januari 2009 den 17:01

Publicerat i Uncategorized

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Grattis till berömmelsen! Tror jag 🙂

    Jag är själv lite tveksam… men jag tror det är positivt 😛
    /BB

    Kanjidude

    31 januari 2009 at 17:22

  2. Grattis!
    Lite kul att få uppmärksamhet kan jag tänka? Även om det bara är AB och som medlem i ABs inte allt för exklusiva ”rasar”-klubb. 😛

    Jag rasade ju lite, så det var väl befogat kanske, men på nåt vis känner jag mig lite smutsig ändå 😛
    Fast det är klart att det är kul med uppmärksamhet, annars skulle jag nog inte blogga alls.
    /BB

    Karl

    1 februari 2009 at 11:12

  3. Kan tänka mig det, Aftonbladet ger mig inte så bra känsla… 😛

    Nej, det är väl lite så…
    /BB

    Karl

    1 februari 2009 at 12:16


Kommentera

