Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Kass dag

with 2 comments

Ja, det är en dålig dag idag, och jag tänker bara skriva en snabb notis innan jag går och drar täcket över huvudet.

Jag tänkte bara passa på att tala om att endast en av mina favvisar till Stora Bloggpriset kammade hem en seger, Emma-Opassande. Stort grattis till henne, annars är jag väldans besviken över att inte mymlan vann. Mymlan kicks ass!

Anyway, nu ska jag dra iväg ett mail till en klasskompis och sen ska jag lägga mig i sängen och vänta på morgondagen. Det är som sagt en dålig idag. Puss på er.

Written by Bitchslap Barbie

2 februari 2009 den 20:59

Publicerat i internet

Tagged with , ,

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoppas du vaknar till en ljusare morgondag.🙂

    Själv har jag ett gammalt ex som hade mymlan som nick, hon var så osympatisk att jag får negativa associationer bara jag ser namnet, även om det inte är samma person.😛

    Det känns som en bättre dag idag, vi får se hur den utveklar sig.
    /BB

    Karl

    2 februari 2009 at 21:27

  2. Tack Bitchslap, känns nästan lite orättvist att du har en så sugig dag med tanke på hur min utvecklade sig. Hoppas resten av veckan blir super.

    Vi hoppas det, men det återstår att se. Idag känns det bättre dock, så kanske kanske =)
    Förstår att din dag var något utöver det vanliga =)
    /BB

    opassande

    2 februari 2009 at 22:36


Kommentera

