Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Dålig dag igen

with 6 comments

Ja, jag hade börjat klättra upp ur det svarta hål där jag har befunnit mig de senaste veckorna, sen får jag veta att mitt tilltänkta sommarjobb sitter sjukt löst. Allt för att tjejen som jag söker ”tillsammans” med (be mig inte att förklara, det är så sjukt komplicerat) har blivit erbjuden ett annat jobb. Ett jobb som jag också hade sökt men fick veta för ungefär en månad sen att var tillsatt. Yeah right.

Så nu vet jag inte hur nånting blir, och jag vill bara dra nåt gammalt över mig och vakna upp på lördag – och då får en dubbelgångare gärna ha skrivit min tenta också. BLÄ.

Written by Bitchslap Barbie

9 februari 2009 den 22:29

Publicerat i allmänt snack

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jobbigt.😦 Hoppas det ordnar sig på nåt vis!

    Och här har vi kommentar nummer 666! Tjoho!
    Jo, det gör det troligen, men motgångar är jobbiga när man redan är lite ur fas. Av nån anledning blir de mycket större då… Konstigt😛
    /BB

    Karl

    11 februari 2009 at 18:25

  2. Hoho… Slutligen bekräftat att jag är smygond.😛

    Jo, det fungerar ju så. Känns inte så konstigt, man blir mer sårbar. Det finns lite feedback och additiva effekter.

    Smyg?😛

    Jo, det är väl så. Just nu anar jag en lätt ljusning över horisonten, och så har jag precis varit och tränat och är full av endorfiner.
    /BB

    Karl

    11 februari 2009 at 21:47

  3. Japp…😛 Jag ser tydligen ut lite som jesus när jag är på det humöret, och folk insisterar på att jag är genomsnäll, eller en ängel…😛

    Folk som ser snälla ut brukar ju vara de elakaste av alla😛
    /BB

    Karl

    11 februari 2009 at 23:17

  4. Gott att höra!

    Karl

    11 februari 2009 at 23:18

  5. Precis, smygond.😛

    Jag tycker man brukar kunna se rätt väl var personer ligger när dom interagerar med andra. Jag har iaf aldrig upplevt jag missbedömt personer, förutom ett par ex, men det skyller jag på desperation.😛

    Desperation är rätt läskigt på det viset.😛
    /BB

    Karl

    12 februari 2009 at 12:36

  6. Jäkligt läskigt! Man bli blind, döv och dum i huvudet…😛

    Jo, värre än vanligt😛
    /BB

    Karl

    12 februari 2009 at 22:08


Kommentera

