Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Events

with 2 comments

Allvarligt talat? Vilket jävla blockmongo tycker att det är ok att börja såga mitt i natten i Sveriges mest lyhörda hus? Det är ju så att man kan bli helt tokig. Hade jag orkat hade jag stigit upp och gnällt lite.

Jag har massor med bråttom för tillfället, ska gå till skolan om 8 minuter och måste hinna packa träningskläder och sådär först.Men jag måste bara skriva lite innan jag går.

För det första har nån hackat ifpi.se, vilket ju kan tyckas vara jävligt osmart och enbart dagisfasoner. Då sympatiserar jag betydligt mer med de personer som tycker lite halvt synd om åklagare Roswall. Han har nog länge vetat att han inte skulle få igenom det här, men är i princip tvingad att genomföra det ändå. Politik, politik.

Written by Bitchslap Barbie

19 februari 2009 den 7:27

Publicerat i samhälle

Tagged with , ,

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Läste nu precis på Pr0jO via BB att IFPI.se blivit hackad av någon/några som kallar sig The New Generation. Troligtvist ett par […]

    IFPI hackade « Life of me

    19 februari 2009 at 8:49

  2. Hoho… Var glad att du inte har en alkoholist till granne som spelar elvis på hög volym till klockan 3. Det hade jag för ett tag… Jag fantiserade om att strypa honom med stereosladden. 😛 En natt var jag nära att sparka in hans dörr och stänga av stereon själv, permanent…

    Karma… 😛

    Jag låg mest och förbannade världen igår. Tror klockan var strax före midnatt när han/hon började. Liksom wtf? Svor över sågmarodören och hoppades på att vederbörande skulle kapa ett finger eller så. Förbannade också personen som ritade huset för att han (fanns det kvinnliga arkitekter på 40- och 50-talet? I så fall kan det också ha varit en hon.) inte lade in mer isolering i väggar och mellan våningarna. Jävla dumt.
    /BB

    Karl

    19 februari 2009 at 19:11


Kommentera

