Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Melodifestivalen

with one comment

Ok, jag har varit väldigt motvillig till att titta på det, men nu sitter vi ändå framför TV:n med pojkvännens föräldrar. Det är helt värdelöst. Alla låtar är skitdåliga, och upplägget är crap. Petra Mede irriterar mig genom att prata som en sportkommentator från 50-talet.

Lägg ner.

Utöver det har jag klippt mig idag, så nu är jag Narcissus kvinnliga motsvarighet – kan inte sluta spegla mig. Jag och pojkvännens syster gjorde en kupp och hon klippte rätt mycket, pojkvännen blev väl inte överlycklig direkt. Hehe.

Written by Bitchslap Barbie

21 februari 2009 den 21:27

Publicerat i allmänt snack

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hon har en rätt så jobbig röst Petra…😛 Skulle inte palla att titta på det.

    Det gjorde vi inte heller, jag pluggade och pojken läste, men vi satt framför TV:n
    /BB

    Karl

    22 februari 2009 at 19:37


Kommentera

