Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Lästips

with 2 comments

Idag är jag helslut efter spinning och praktik så det blir inget vettigt alls.

Det blir dock en länk till en helt fantastiskt bra artikel i SvD. Om bara politikerna kunde lyssna på argumenten som framförs i artikeln vore livet betydligt lättare att leva. De har otroligt rätt i att det som stressar är att inte bli lyssnad på, inte själva fildelningen.

De har även skrivit bra på DN opinion.

Written by Bitchslap Barbie

23 februari 2009 den 20:26

Publicerat i integritet, internet

Tagged with

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bra artiklar.🙂

    Menar det. Om nu bara nån kunde lyssna som sagt.
    /BB

    Karl

    23 februari 2009 at 22:40

  2. Strålande artikel! Jag har inte stått odelat på fildelarnas sida, men det där var faktiskt något av det bästa jag läst på området. Också jag skulle vara beredd att betala för det jag laddar ner, om det går lätt, smidigt och är relativt billigt.

    Jo, det är ju just det. Jag betalar där jag kan, typ Spotify. Men det är just så att det ska vara enkelt, tillgängligt och ändå hyfsat billigt.
    /BB

    Kanjidude

    23 februari 2009 at 23:10


Kommentera

