Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Slö, slapp och likgiltig

leave a comment »

Jag försov mig 3 timmar imorse, så jag missade dagens första seminarium. Som tur var så är det inget jag inte kan ta igen, och det var inte obligatoriskt. Men det är likväl irriterande, det är roligt att lära sig saker.

Idag har jag också haft min första migränaura, trodde jag, men det var nästan 4 timmar sen och jag har ännu inte fått nån migrän. Fan vet vad det var. Säkert dödligt i alla fall.

I övrigt tittar jag på Let’s Dance, och önskar att Magnus Samuelsson kunde få lyfta lite på mig också, det hade inte varit så toktigt.

Plöh!

Written by Bitchslap Barbie

27 februari 2009 den 22:22

Publicerat i allmänt snack

Kommentera

