Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Mitt stackars huvud

with 4 comments

Jag har haft nån slags låggradig irriterande nästan-huvudvärk i ett par dagar nu, men idag, tack vare DNs puckade jävla artikel har den äntligen brutit ut.

Det verkar som om jag inte är den enda som är irriterad på DNs fula små insinuationer. Dessutom är jag lite pissed. Jag är trött som fan på allt det här nu. Jag behöver en semester från DN, moderater, Spectrial och ACTA. Och på tal om spectrial – DN fattar inte heller att det inte behöver finnas nån mastermind bakom FRA-upproret, det verkar vara svårgreppbart.

Sen vet jag inte om jag är ogenomtänkt eller så, men spelar det egentligen nån roll om det ligger en PR byrå bakom? Poängen är ju densamma ändå, FRA suger med eller utan PR-byrå.

Written by Bitchslap Barbie

1 mars 2009 den 15:18

Publicerat i samhälle

Tagged with ,

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Om det är några som är resursstarka så är det våra motståndare. De är resursstarka, men _rädda_.

    Rädda är de ju egentligen med rätta. Förr eller senare kommer vi ju vinna, det suger rätt hårt att det måste gå åt rakt motsatt håll först…
    /BB

    Anaïs

    1 mars 2009 at 16:45

  2. För en bra genomgång av vad som sägs på bloggar…

    http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/146305-bloggstorm-mot-dn-s-fra-granskning

    arkan

    1 mars 2009 at 20:56

  3. Och det ligger ju inga intressen bakom IPRED… Duh! Snacka om att sila mygg och svälja elefanter…

    Känns som DN verkligen är på dekis, medan SVD tvärt om blir bättre.

    Jag menar det. I det stora hela spelar det ju ingen roll. De har sina PR-byråer, och vi har (tydligen) våra PR-byråer. Same shit. Vi har ändå rätt.
    /BB

    Karl

    1 mars 2009 at 23:30

  4. Indeed. Nästa fråga torde vara: Vilka intressen står bakom DN som inte verkar särskilt ojäviga.😛 Fast det vet vi ju redan…

    Exakt, de är inte så snövita som de vill framstå. Fulspel är vad det är.
    /BB

    Karl

    2 mars 2009 at 9:56


Kommentera

