Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Hämndlystna, are we?

with 3 comments

Idag har det varit dags för slutpläderingar i Spectrial, jag kan konstatera att Danowsky och Wadsted är rätt hämndlystna, ett år i fängelse räcker inte serni. Det blir återigen bara ett länkinlägg, projO har skrivit bäst idag, så here goes. Roswall, Danowsky, Pontén, Wadsted och Wadsted.

I dinosauriemedia har vi Aftonbladet, Aftonbladet, DN (tveksamt om de förtjänar en länkning egentligen, så de får ingen!), SvD, SvD, Metro och Expressen.

Jag noterar också mycket intresserat att Carina Rydberg nu är mycket negativ till TPB, vilket ju egentligen står lite i kontrast till det som rapporterades förra veckan.

Här finns en kommentar av Göran Widham, som bloggar här, där han skrev nåt i stil med ”hellre ingen moral än dubbelmoral” vilket jag adopterade som min nya filosofi. Inlägget gäller just samma Carina Rydberg, och är fortfarande lika tillämpbart.

Written by Bitchslap Barbie

2 mars 2009 den 21:44

Publicerat i samhälle

Tagged with , , ,

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Känns det gôtt att slippa den betungande moralen? Skämt åsido, tack för erkännandet!

    Det känns verkligen skönt! 😛
    /BB

    Göran Widham

    2 mars 2009 at 23:09

  2. det där om moralen,asså vilken hit. jag levt så utan att veta 😛
    btw DN .. tror jag prenumererar på Metro ist.
    hf!

    Säger det, DN, root of all evil… 😛
    /BB

    legogubbe

    3 mars 2009 at 12:37

  3. Är inte dubbelmoral dubbelt så mycket moral? Det tror tydligen Carina R i alla fall… 😀

    Man kan tänka så, men det är inte rätt. Mitt (och Görans) sätt att tänka är rätt! Så det så! 😛
    /BB

    Marcus Fridholm

    5 mars 2009 at 19:01


Kommentera

