Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Metallica in concert

with one comment

Fan vad bra det var! Recensioner och setlists finns i dagstidningarna.

Vi kom dit runt 17:15, insläpp var runt 18. Det var helt sjukt satans kallt och kön var otroligt lång – har inga bra bilder på det, bara suddiga och jävliga, men ni får tro på mig helt enkelt.

Anyway. Så småningom blev vi insläppta, och jag köpte en tröja till mig, en till en klasskompis och en till min handledare på psyk, och pojkvännen köpte en till sig. Sen gick vi ner till golvet, gick runt och kikade lite på var man skulle stå bäst, och hittade ett bra ställe längs ena långsidan (scenen var i mitten och man kunde stå runtom hela). Vi hamnade tyvärr rätt långt fram i början, och var tvugna att backa lite när jag insåg att jag inte kan få luft, och inte kan få ner armarna😛

Vi backade några meter, och hittade ett litet andningshål. Ett par låtar senare var vi långt fram igen, ingen av oss vet riktigt hur det gick till, men anyway.

Vi stod kvar där nästan hela konserten, och jag fick riktigt schyssta bilder och filmklipp med kameran, innan den bestämde sig för att begå självmord (det har eventuellt lite att göra med att jag tappade den i skrivbordet tidigare i veckan, ehrm).

Metallica

Metallica

Metallica

Kirk Hammett

Metallica

Metallica

plektrum

Written by Bitchslap Barbie

8 mars 2009 den 13:40

Publicerat i intressant

Tagged with

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ingen tröja åt mig alltså. *sniff*😛

    Inte en endaste en.
    /BB

    Karl

    8 mars 2009 at 21:15


Kommentera

