Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Trött

with one comment

Jupp, I am. Det här blir bara ett dagboksinlägg, för jag orkar inte komma med nåt vettigt.

Idag har jag haft min sit-in, dvs jag hade ett patientsamtal som bedömdes av min handledare. Det gick över förväntan, även om jag var nervös och usch innan.

Idag har jag också varit på nåt som liknar en jobbintervju inför sommaren. Så nu är allt klart, förutom att jag inte får skriva på kontraktet förrän jag kan visa att jag har nuvarande termin godkänd. Tadaa.

Nu bada, sen sova!

Written by Bitchslap Barbie

11 mars 2009 den 21:51

Publicerat i utbildning

Tagged with

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Grattis!🙂

    Tackar =)
    /BB

    Karl

    12 mars 2009 at 11:38


Kommentera

