Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Det här näthatet

with 3 comments

Det är egentligen lite udda, jag har läst mycket om det här näthatet de senaste dagarna. Det kommer sig nog av att datainspektionens chef skrivit ett debattinlägg på DN om näthatet.

Problemet för mig är att jag aldrig märkt nåt näthat. Jag säger inte att det inte finns nåt näthat, men frågan är varför det bara dyker upp i vissa grupper. Är det ungdomar som beter sig som as på nätet, eller vem är det egentligen?

Nej, det enda rätta är att bli piratpartist, alla pirater är snuttegull!😛

Written by Bitchslap Barbie

15 mars 2009 den 22:09

Publicerat i samhälle

Tagged with ,

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det hårdaste jag har sett är faktiskt politiska debatter, fast så debatterar jag ju rätt laddade frågor också.😛

    Det jag har hört ryktas om ungdomar.. Inte så konstigt med tanke på den psykiska hälsan.

    Mjo, men jag tycker ändå att de politiska debattörerna brukar kunna hålla sig ifrån personangrepp i alla fall. Sen finns det ju alltid rötägg förstås men…

    Nej, jag menar det liksom…
    /BB

    Karl

    15 mars 2009 at 23:06

  2. Jag har diskuterat invandring med hatande afa-folk…😛 Dom så lika nazisterna är det nästan är komiskt…

    Jo, jag rör mig inte i så extrema kretsar direkt, håller mig för närvarande till integritetsdebatten. Även denna kan ju bli hätsk förstås, men nog inte lika.
    Vänster och höger brukar ju tendera att skrika fula ord åt varandra ganska ofta.
    /BB

    Karl

    16 mars 2009 at 1:24

  3. jorå. piratpartister är alltid goa!
    🙂

    Klart vi är!😉
    /BB

    MikeeesSongs

    17 mars 2009 at 1:07


Kommentera

