Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Coolt

with 2 comments

Tack vare detta inlägg hittade jag listan på de bloggar som nominerats till stora bloggpriset.

Jag var en av dom! Weeee! Puss på vem det nu än var som nominerade mig.

Written by Bitchslap Barbie

16 mars 2009 den 22:08

Publicerat i allmänt snack

Tagged with

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Grattis! 🙂

    Jo, jag undrar vem som var rar nog att nominera mig bara.
    /BB

    Karl

    17 mars 2009 at 9:48

  2. Det var inte jag, visste inte att det pågick… 😛

    Nej, och dessutom var det ett utvalt gäng bloggare som nominerade. Så nån av dom är det… Mysterium.
    /BB

    Karl

    18 mars 2009 at 8:17


Kommentera

