Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Kickin it in Halmstad.

with one comment

Ja, nu är jag på praktik i Halmstad, har varit det sedan i måndags. Det är helt ok här nere, skönt att bli lite bortskämd av mamma sådär emellanåt.

Igår var vi och shoppade, och jag fick ett par skor av mamma, trevligt. Idag har jag köpt en tröja ”make love not war” som en äkta hippie!

Jag har nu också gått ner till min första målvikt, så i helgen ska jag få träningskläder av mamma. Wohoo! Nu ska jag plugga minsann.

Written by Bitchslap Barbie

18 mars 2009 den 18:05

Publicerat i allmänt snack

Tagged with

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Låter som du hittat tillbaks till spåret i livet? =)

    Det har jag, min depression-light som varade under början av året lade sig när jag fick träffa patienter med riktiga depressioner. Då kände jag mig mest löjlig😛.
    /BB

    Karl

    18 mars 2009 at 23:19


Kommentera

