Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Honestly, vad fan är detta?

with 3 comments

Läser om Nour El-Refais senaste tilltag på Expressen. Nu vet jag inte sammanhanget och borde kanske egentligen inte uttala mig. Men för helvete.

På vilket sätt är det kul att hon tafsar på en högvakt? Såvitt jag förstår är de unga killar som gör lumpen som står högvakt. Hade könsrollerna varit ombytta hade hon anmälts så det stänker om det. Och det hade fan inte visats i ett humorprogram.

Fan vad folk är tråkiga, man skulle kunna hoppas att komiker var roliga i alla fall, då hade det mesta varit ok faktiskt. Och jag känner mig som världens jävla moraltant, vilket ju är tråkigt. Men fuck it, det är inte kul och det är fan sexuella trakasserier.

Näe, jag går och lägger mig.

Written by Bitchslap Barbie

23 mars 2009 den 20:08

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lätt att jag anmält henne för sexuella trakasserier, visa var gränserna går.

    Hon kan dra åt skogen. Orka med sånt.
    /BB

    Sokar

    23 mars 2009 at 21:32

  2. Man kan undra hur hälsosamt samhället är som ger upphov till sånt här…

    Det är ju bara idiotisk. Hade det varit roligt hade det varit en helt annan sak, men det är lite med humor som med konst, man får skämta (/skapa) om vad som helst så länge man gör det bra.
    /BB

    Karl

    23 mars 2009 at 22:01

  3. […] till din jävla pr-ego-tripp nu. men fan, ge sig.Bitchslap Barbie dissar plattnacken Nour härannat […]


Kommentera

