Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Snark

leave a comment »

Jag hade inte tänkt blogga idag, för jag har inget att säga. Men jag får liksom lite abstinens och lite dåligt samvete om jag inte skriver.

Så jag tänkte dela med mig av ett stort steg, jag har idag röstat i Let’s Dancefinalen. Jag har aldrig någonsin tidigare röstat på nånting tv-sänt. Men Magnus är het, och duktig, och har utvecklats massor så han fick en röst. Laila är egentligen bättre, men hon har varit skitbra hela tiden så det är inte samma utveckling där.

I övrigt så är jag fortfarande bortskämd, mamma är i Finland i helgen för att fira min moster, och innan hon åkte lagade hon matlådor till mig till torsdagen och fredagen, och lagade en stor lasagne så att jag och styvfadern skulle ha nåt att äta. Hon är så gullig. Både han och jag är ju vuxna och klarar att ta hand om oss själva, men hon är sådär mammig. Jättegulligt är det.

Imorgon ska jag till Göteborg för att träffa min lilla Sokar. Det var två år (eller… hm… längesen i alla fall) sen vi sågs, så det är liksom dags.

För övrigt hade jag dugga i neurologi idag, kändes som det gick skitdåligt. Fast på första frågan (flervalsfråga) hade de inte med rätt svar som alternativ. Jag kryssade i den som var närmast, och förklarade sen att det var fel, och hur det borde vara. Kollade upp i boken sen, och det visade sig att jag hade rätt. Tjoho.

Nu ska jag sätta mig i soffan och hålla tummarna för Magnus.

Written by Bitchslap Barbie

27 mars 2009 den 22:33

Publicerat i allmänt snack

Tagged with , , ,

Kommentera

