Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Guillou förstås

with 4 comments

Det är nästan lite komiskt tycker jag, Guillou är väl den mest irriterande människan på ”motståndarsidan” och såklart är det hans piratförlaget som är en av de första som går ut och använder sig av helveteslagen IPRED.

Jag undrar hur sant det här är, och om det fortsätter så i såna fall.

Det är väl klart att de kritiserar! För Ipred är ju ett hot mot öppna nätverk

En avslutande länk.

Written by Bitchslap Barbie

1 april 2009 den 21:26

Publicerat i integritet, internet, samhälle

Tagged with , ,

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. FUCK ALLA POLITIKER SKJUT DOM NU.

    http://infallsvinkel.wordpress.com/2009/04/01/lackt-dokument-om-acta-skandal/

    NACKSKOTT.

    RIV RIKSDAGEN OCH INFÖR DIREKT DEMORKRATI NU INNAN DET ÄR FÖRSENT.

    GRILLA SVINEN.

    Du är lite mer drastisk än vad jag skulle vilja vara. De får gärna leva för min del, men jag skulle önska att de byttes ut till vettigare folk. Gärna politiker medlemmar både i nåt alliansparti och piratpartiet. Det hade varit bra.
    /BB

    Mike

    1 april 2009 at 23:04

  2. Såg Janne vid ett bord på den numera nedlagda bokhandeln i gallerian i Kista, den närmast Kistagången. Där satt han rätt ensam med en hög böcker framför sig och såg faktiskt ut som en rätt sorglig figur.

    En tanke flög genom huvudet på mig i denna stund. Tänkte att jag skulle gå fram och tacka honom. Tacka honom för alla hans böcker som han så generöst låtit mig ladda ner på piratbukten. Där hade jag såklart fått skarva lite eftersom jag inte laddat ner dem. Efter hans pretantiösa Madame Terror så har jag för all framtid fått nog av honom. Men det hade varit mig ett sant nöje att få polisanmäla honom för misshandel efteråt, för jag har svårt att tro att jag skulle klara mig undan detta med mindre än ett blåöga.

    Men jag valde att avstå. Har ett jobb att sköta.

    Hah. Jag kan se aftonbladets löp ”Guillou misshandlade fildelare: Jag blev provocerad!”😛
    Det hade varit rätt kul, mamma har sett honom på Konsum i Östhammar nån gång, skulle jag råka få syn på honom ska jag nog fälla nån kommentar.
    /BB

    Stefan

    1 april 2009 at 23:10

  3. Folk blir lite rädda och försiktiga till att börja med, en dip ner är att räkna med. Det kommer gå upp igen efterhand som folk sätter upp skyddade alternativ.

    Jepp, jag räknar med att trafiken kommer igång igen när ipredator kommer upp. Och dessutom har väl trafiken ökat nu dagarna innan 1:a april då folk verkar ha bunkrat lite.
    Men det är nog snart tillbaks på ”riktiga” nivåer igen.
    /BB

    Karl

    2 april 2009 at 1:17

  4. Läs Orwell. Läs djurfarmen så läser ni om Wanja MFL.
    Läs 1984 så ser ni vart ipred mm kommer att ta oss.

    Det går inte att stoppa.

    Vi har förlorat för vi har glömt vår historia. Reinfeldts rike där de rika görs rikare och där de får all makt medan vanliga medlesvenssons är utan inflytande och får allt mindre del av kakan – och ska de ha något av kakan ska de betala bra – har fört oss tillbaka 100 år till hur det var då.

    Och folk vägrar även förstå det. Allt är hopplöst.

    Jag har läst båda och jag tror jag förstår vad du menar.
    Ingenting är dock hopplöst!
    /BB

    Bonso

    4 april 2009 at 12:50


Kommentera

