Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Fredag

with 2 comments

Ja, på fredag meddelas domen i TPB-rättegången. Är det egentligen nån som vet nån tid för det? Måste jag skolka för att ta mig till hufvudstaden eller hur är det?

Det känns som att Fleminggatan is the place to be då i alla fall. Egentligen dagen efter också, men då är jag bortlovad till pojkvännen.

Written by Bitchslap Barbie

13 april 2009 den 20:21

Publicerat i samhälle

Tagged with ,

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Off topic, men jag har en liten fråga som jag undrar om du kan svara på. Jag länkar via signaturen.

    Jag såg din fråga innan jag såg det här, så den är redan besvarad.
    Tricksig var den också.
    /BB

    Anino

    13 april 2009 at 20:43

  2. Det kommer att vara en mindre uppslutning på Fleminggatan 11:00 på fredag (Rick, Christian och Anna T) enligt PM: http://www.piratpartiet.se/nyheter/piratpartiet_pa_plats_nar_pirate_bay_domen_meddelas

    Demo-tillstånd har sökts för Medborgarplatsen på Lördagen (den 18’e) och när/om vi får det clearat så kommer mer info upp på stockholm.piratpartiet.se.

    Cheerios!

    Lördagen blir det nog tyvärr inte för mig i alla fall, men imorgon kanske.. Ska se om min partner in crime har lust att skolka lite😛
    /BB

    Daniel Nyström (PP STHLM)

    16 april 2009 at 7:12


Kommentera

