Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Tillbaka i civilisationen

leave a comment »

Jag har haft en internetlös påsk, vilket ju på sätt och vis är rätt trevligt. Vi har firat pojkvännen (han fick inget Wii, men en ny kamera sitter inte helt fel det heller), och så har vi solat alldeles för mycket. Men men, jag är just nu mest röd på ryggen, så jag slipper ju se det själv i alla fall.

Anyway. Jag låtsas att det är söndag idag, så det kommer nån postning om nåt medicinskt senare ikväll, om jag hinner. Ska iväg på spinning också, plö.

Written by Bitchslap Barbie

13 april 2009 den 9:48

Publicerat i allmänt snack

Kommentera

