Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Såhär är det

with one comment

Jag är sjukt uttråkad, och lägger ungefär all  min fritid nu på att träna, eller tänka på träning och/eller mat. Det är därför det är tunt med blogginlägg från mig nu, men snart är det spectrial-avslutning och då tänkte jag nog skriva lite mer.

Alldeles strax ska jag iväg på yoga (jag VET, det är mitt i natten, har de inte tänkt på att jag måste sova?!) och sen är det nog läggdags direkt när jag kommer hem.

I övrigt är jag på en psykosavdelning nu, det verkar väldigt intressant om än lite komplicerat. Förhoppningsvis får jag min psykiatribok imorgon också, om adlibris behagar leverera den, vilket skulle göra livet lite lättare.

Idag har jag också lärt mig att twittrande gör en omoralisk. Vilket jag tror är fullständigt bullshit, men det är ju jag det. En tweet är ju som ett sms, då borde sms gjort oss omoraliska för länge sen, eller är det offentligheten som är problemet? I så fall är väl facebook en större bov eftersom det är fler användare där…

Jaja, yoga var det ja.

Yoga

Written by Bitchslap Barbie

14 april 2009 den 18:50

Publicerat i allmänt snack

Tagged with ,

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] kan som Bitchslap Barbie jämföra med SMS:andet som knappast gjort oss mer […]


Kommentera

