Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Idag smäller det

with one comment

Och jag är som vanligt inte på plats. Jag är en dålig pirat, usch och fy. Anyway, klockan 11 meddelas domen, och PPs aktivister kommer vara de första som får veta. Av oklar anledning är jag inte en av dom men IDG lovade att skicka ett sms till mig när de har domen. Rart av dom.

DN och SvD kör förvånansvärt högkvalitativa analyser av vad domen kommer innebära, och jag kan inte säga mer än att jag är lika nyfiken som resten av världen verkar vara. Presskonferens hålls 1300 på bambuser, troligen på spectrialsiten nånstans.

För en historisk tillbakablick är det här värt en kik.

Written by Bitchslap Barbie

17 april 2009 den 6:24

Publicerat i integritet, internet, samhälle

Tagged with ,

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Föga förvånande resultat, men det skall ju bli spännande att se vad som sker i högre instans.

    Jo, jag hade hoppats på en vinst, men knappast trott det. Det är ju först i högsta instans som det blir riktigt intressant.
    /BB

    Kanjidude

    17 april 2009 at 13:17


Kommentera

