Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Välkomna!

with 3 comments

Piratpartiet växer explosionsartat. Häftigt!

Jag passar på att hälsa alla nya piratpartister välkomna, och påminner samtidigt om demonstrationerna som anordnas imorgon lite runt om.

Stockholm: Medborgarplatsen klockan 14:00 (Facebook-event)
Lund: Stortorget klockan 12:00 (Facebook-event)
Karlstad: Stora Torget klockan 12:00 (Facebook-event)

Släpa med alla ni känner! Jag och min favoritkines/partner in crime kommer att befinna oss någonstans i demonstrationsvimlet i stockholm.

Written by Bitchslap Barbie

17 april 2009 den 19:02

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Linköping: Inte demonstration men flygbladsutdelning med samling på Borggården 10:30.

    Magnus Holmgren

    17 april 2009 at 19:42

  2. Fan i helvete! Som vanligt jobbar jag. Eller tekniskt sett sover jag, eftersom jag jobbar natt hela helgen. Det suger, för en av få fördelar med regimen är att den skapar möjligheter att gå ut och träffa alla trevliga människor.

    Visst är det så. Enda positiva med domen är alla trevliga pirater jag kommer springa på imorgon. Helt ärligt ska erkännas att det ska bli skitkul att demonstrera. Längesen nu.
    /BB

    Joshua_Tree

    17 april 2009 at 20:15

  3. Ett antal 60+ åringar som inte vet -ursäkta- ett skit
    om torrents fildelning har fattat beslut o fällt TBP.
    Själv är jag nära 60, har en musik klubb som generar köp av ca 20 cd/månad i30 år. Vi använder oss av torrents för att hitta guldkornen bland allt skit som månglas ut av industrin. Skämms på er musikbranch! Ni förstör allt nytänk. Vi -klubben- önskar er på TBP allt väl. Det finns absolute åldringar som fattar nyteknik.

    Det finns absolut, och ni är väldigt viktiga. Påverka andra människor i din ålder för de är generellt ganska ointresserade och tyvärr okunniga också, vilket jag kan förstå. Det är inte direkt eran generations frågor, tyvärr.
    /BB

    Nanno

    17 april 2009 at 20:24


Kommentera

