Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Var kommer allt ifrån?

with 3 comments

Inatt har jag drömt, och det med råge.

För det första har jag jagat zombies, jag misstänker att min bok kan ha nåt med saken att göra. Jag kan trösta er med att jag överlevde.

Innan jag började med zombiejakten gjorde jag också ett bröstlyft.

Bra där.

Written by Bitchslap Barbie

21 april 2009 den 7:12

Publicerat i allmänt snack

Tagged with

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Boobjob och zombies. Du har drömt en kalkonrulle.🙂

    Kanske skulle skriva ner det innan jag glömmer, det skulle ju med lite tur kunna betala av alla mina studieskulder…😛
    /BB

    Joshua_Tree

    21 april 2009 at 15:47

  2. Förresten: Det kan vara så att din dröm redan finns inspelad som film. I så fall har du begått upphovsrättsintrång, och din säng är skyldig till medhjälp.

    Det vore ju inte helt angenämt, 30 miljoner i skadestånd och 1 års fängelse för min säng… Undrar då vad som händer med mig…
    /BB

    Joshua_Tree

    22 april 2009 at 2:48

  3. hahahahaha

    fdfsgf

    23 april 2009 at 12:40


Kommentera

