Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Lästips

leave a comment »

Idag har jag haft en rätt värdelös dag egentligen, våran handledare var på nån utbildning så vi hade lite annat inplanerat. Först ett seminarium om vårdintyg, som skulle hållas av en avdelningsläkare på en annan avdelning. Jag gick dit, såklart var ingen där, och såklart visste ingen heller var han var. Visade sig senare att de var i ett annat hus – vilket jag borde kunnat räkna ut men…

Anyway, jag gick och satte mig i vårat kandidatrum och skrev lite på ett patientfall som ska lämnas in snart (dagens enda vettiga aktivitet sofar) och väntade på min kandidatkollega som jag hoppades skulle dyka upp efter att seminariet var slut. Det gjorde han dock inte. Så jag kunde lika gärna varit hemma och slöat mig hela dagen. Bah.

Nu när jag kom hem såg jag en riktigt bra artikel på Newsmill, väldigt saklig och väldigt väldigt genomarbetad. Läs den!

Written by Bitchslap Barbie

22 april 2009 den 12:35

Publicerat i samhälle

Tagged with

Kommentera

