Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

one of those days

with 3 comments

Idag har jag gjort noll nytta. Jag har läst dagstidningarna online, ätit alldeles för mycket Ben & Jerrys Chocolate Fudge Brownie, tittat på Star Wars episod IV, och sen suttit vid datorn och spelat löjliga små spel.

Jag har läst lite om svininfluensan – som den inte längre heter – och den verkar inte vara tillräckligt dödlig för att bli en ny spanska sjukan, trots att den rycker allt närmare.

Jag får alltid ångest av sånt där, ända sen jag var liten och läste om ”MÖRDARBAKTERIEN” som vi alla har i kroppen så har jag reagerat likadant. Det tar några dagar, men sen är jag sansad igen – som nu. =)

Jaja, jag ska försöka bli en bättre bloggerska, men jag är omotiverad!

Written by Bitchslap Barbie

1 maj 2009 den 21:19

Publicerat i allmänt snack

Tagged with ,

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Inte behöver du ha dåligt samvete för att du haft en helskön dag? Star Wars episod IV plus Ben & Jerrys-glass – en dag kan inte bli så mycket bättre utan att det blir barnförbjudet🙂

    Exakt. Och eftersom pojkvännen är här kanske det blir barnförbjudet också innan läggdags. Det återstår att se.
    Hur går det med ditt chokladuppdrag btw?😛
    /BB

    Kanjidude

    1 maj 2009 at 21:31

  2. Chokladen är uppäten – jag skall bara skriva en recension😛

    Jag väntar med spänning!
    /BB

    Kanjidude

    1 maj 2009 at 21:42

  3. Det heter inte Episode IV. Det heter Första Star Wars filmen. Riktiga fans erkänner inte Episode i-iii.
    😛

    I see your point, men om jag hade skrivit ”första Star Warsfilmen” så hade folk trott att jag menade Ep i. Det hela är förvirrande.😛
    /BB

    Göran Widham

    2 maj 2009 at 1:21


Kommentera

