Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Men misär!

with 5 comments

Jag tvättade just min mobiltelefon i tvättmaskinen. Såhär i efterhand kanske det inte var mitt bästa beslut någonsin.

Jag kan inte ens ta kort på misären eftersom min kamera inte heller funkar. Det är faktiskt lite kul, när man tänker efter😀

Written by Bitchslap Barbie

3 maj 2009 den 11:41

Publicerat i allmänt snack

Tagged with ,

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Optimisten skulle säga: Woho! Ny mobiltelefon!😉

    Fast problemet är att jag gillar min, och den är ”bara” ett år gammal. Men jag håller på och kollar på nya nu… och det kan nog utvecklas till nåt positivt det här.
    Frågan är bara hur jag ska vakna imorgon😛
    /BB

    Joshua_Tree

    3 maj 2009 at 11:49

  2. En annan optimist skulle säga: Yes, jag har löst problemet med att en massa bakterier samlas i min mobil!

    Vilket tvättmedel är bäst till plast- respektive metallskal tro?

    Någon borde ta sitt samhälleliga ansvar och göra en studie!
    /BB

    Pär L

    3 maj 2009 at 11:59

  3. Plötsligt känns det inte så illa längre. Jag vill HA en nokia 5800! Gimme it!

    Bitchslap Barbie

    3 maj 2009 at 12:24

  4. Hehe… Snäll pojkvän du kan bearbeta?😉

    Mnjo, det har jag väl men det är inte min stil. Jag är mer ”Kan själv”-typen😛
    /BB

    Karl

    3 maj 2009 at 17:28

  5. Borde jag tänkt på…😉

    Det tycker jag verkligen att du borde. Shame!😛
    /BB

    Karl

    3 maj 2009 at 23:13


Kommentera

