Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

with one comment

Idag är en sån där jäkla dag igen. Kunde inte somna igår heller, trots att jag sov 3 timmar mellan söndag och måndag. Helt värdelöst.

Och det fick ju såklart till följd att jag stängde av klockan när den ringde, så istället för att vakna 07:30 så vaknade jag 08:07 (ren jävla tur!) och fick stressa mig iväg till skolan.

När jag stod och fixade frukost tänkte jag att jag skulle dricka lite ur en flaska med sån där sportkork… som såklart inte var fastskruvad, så jag spillde vatten över halva mig (wet t-shirtcontest hemma i köket är nice…)

Nu har jag huvudvärk och har en två timmar lång lunch att slå ihjäl. Mycket motiverat.

Men jag ska inte klaga. Snart får jag en ny telefooon! Wee!

Written by Bitchslap Barbie

5 maj 2009 den 11:04

Publicerat i allmänt snack

Tagged with

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ingen dokumentation? 😉

    Jag antar att du menar wet t-shirt bilder, och ne… imorse hade jag ingen kamera (vi kan ju låtsas att jag faktiskt hade tagit kort om jag hade haft en).
    /BB

    Karl

    5 maj 2009 at 15:47


Kommentera

