Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Totalt rasande… utan anledning.

with 7 comments

Jag vet inte vad som hände, plötsligt blev jag skitsur, riktigt jävla pissed off på världen. Och det har absolut inte hänt nånting, allt är toppen, till och med bättre än det var imorse.

Jag är less på folk, specifika folk, som jag tror har nån slags personlighetsstörning. Maken till irriterande jävla människa får man leta efter. Och jag är dessutom för mesig för att säga till personen i fråga att den ska fucka off.

Jag är frustrerad, och irriterad, och det är fan jobbigt när man inte har nån orsak. Det är svårt att göra nåt åt det då.

GRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Written by Bitchslap Barbie

6 maj 2009 den 20:55

Publicerat i allmänt snack

Tagged with

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Inte jag hoppas jag. 8-|

    Haha, nej, det är väl klart det inte är du. Det är en MSN-kontakt som gör mig tooookig.😛
    /BB

    Karl

    6 maj 2009 at 23:11

  2. Puh…😛 Är visst lite otrygg nu.

    Ingen fara, jag är inte otrygg, men har definitivt nån slags… problem. Tokfrustrerad är jag fortfarande men jag kan inte sätta fingret på vad det är för fel.
    /BB

    Karl

    7 maj 2009 at 8:57

  3. Jag menade att jag var otrygg, reagerade betydligt mer än jag borde.:/ Du verkar inte särskilt otrygg.🙂

    Hänt tidigare nån gång? Kan vara en ide att hålla lite koll på tankar som bubblar upp, det kan ge ledtrådar. Man kan reagera på implicita saker i människors agerande eller syn på saker, att gamla känslor får utlopp i nya situationer, känslomässiga associationer till tidigare händelser/saker eller ”displacement” av känslor, dvs att man inte låter sig känna någon känsla i någon situation och riktar den utåt emot någon annan/annat i stället. Eller så är han bara jävligt irriterande.😛

    Du nämner personlighetsstörning, vad är det för symptom?

    Jag gillar att nysta i folks problem.😛 Behöver naturligtvis inte svara mer än du vill…

    Jag fattade när jag hade svarat att du menade dig, men då orkade jag inte ändra mitt svar.. Nah, jag är inte otrygg, jag tillhör kluster B om man snackar personlighetsstörningar.

    Det händer ibland att jag stör mig på just den personen, och jag vet på ett ungefär varför – fast jag kan inte skriva det här eftersom den personen läser här ibland tror jag. Av samma anledning kan jag inte riktigt beskriva symtomen heller…

    /BB

    Karl

    7 maj 2009 at 9:48

  4. Själv är jag mer C, kanske inte så svårt att gissa.😛

    Oki…

    Mjo, otrygghet är ju kardinalsymtomet för C, så det var inte så tricksigt.
    Yeh, innan jag skaffar en ryggrad och vågar ta upp det med personen face to face känns det dumt att lämna ut alldeles för mycket på bloggen…
    /BB

    Karl

    7 maj 2009 at 10:13

  5. Precis så där har jag sett dr House vara en gång. Spännande!

    Det är bara för att House är baserat på mig😛
    /BB

    Konstitutionsdomstol - NU!

    7 maj 2009 at 14:03

  6. Blivit bättre iaf. =)

    Hade nog gissat på B, men det är mest en diffus känsla, min automatiska psykometer har inte visat några röda lampor än så länge. *ler lite* Är ju en fråga om balans i vanlig ordning, vissa B-drag är inte fel i måttliga mängder. C är mest elände tycker jag.😛 Fast jag har träffat många väldigt fina människor som skulle klassas däråt.

    Givetvis…

    Jag har nog iofs drag ur både kluster B och C i perioder, det beror lite på hur jag mår i övrigt. Däremot tror jag inte att jag har nån störning, för det känns inte som om jag är funktionsnedsatt direkt😛
    /BB

    Karl

    7 maj 2009 at 14:16

  7. Det har nog nästan alla människor. =) Jag har både lite A och B-drag, men C är dominerande. Jag har en andlig sida som är lite lurig, och jag behöver få en smäll någon gång ibland så jag inte får för höga tankar om mig själv vad gäller smartighet.😛 Det är förrädiskt när omgivningen ger en för mycket bekräftelse på något enskilt plan…

    Nä, det skulle förvåna mig. =) Jag brukar kunna registrera sånt.

    Jag är definitivt mest B, lite histrionisk, lite borderline och lite narcissistisk. Men inte så antisocial tror jag…
    /BB

    Karl

    7 maj 2009 at 15:45


Kommentera

