Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Dagens shopping

with 2 comments

Idag har jag kastat neurologboken åt skogen och dragit och shoppat med min Mia. Jag förälskade mig i t-shirten nedan, mest för att jag hade dirty dirty associationer till den texten.

hård fredDessutom första bilden med mobilkameran… rätt ok ändå tycker jag.

Written by Bitchslap Barbie

8 maj 2009 den 20:46

Publicerat i allmänt snack

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hehe… Helt okej för att vara mobilkamera IMO…

    Mjo, det var lite mörkt också, så det hade möjligen blivit ännu bättre om jag hade haft blixten på… menmen.
    /BB

    Karl

    9 maj 2009 at 14:05

  2. […] ska pojken och jag på inflyttningsfest i ett kollektiv. Självklart har jag min tvetydiga hippietröja på […]


Kommentera

