Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Finn ett rätt

with 9 comments

Vi var ju nere på stan lite i lördags, och noterade att valstugorna kommit upp. De ser rätt tråkiga ut allihop, träfärgade och likadana, men en stuga skiljer sig från mängden…

Den är egentligen lila, och inte blå...

Den är egentligen lila, och inte blå... Och tack till pojkvännen för bilden.

Written by Bitchslap Barbie

11 maj 2009 den 16:14

Publicerat i roligt

Tagged with ,

9 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Underbart!😀

    Första reaktionen när jag såg den var ett gapskratt, och sen ”Fan vad jag älskar piratpartiet!” =)
    /BB

    Piratjanne

    11 maj 2009 at 17:08

  2. Måste försöka ta mig till Uppsala nån gång medan den är kvar.😀

    Det är tråkigt att vara som alla andra!😀

    Det tycker jag! Uppsala är en fantastiskt trevlig stad =) Förutom just nu i tentapluggperiod då jag mest ogillar allt som har med skolan att göra😛
    /BB

    Piratjanne

    11 maj 2009 at 19:00

  3. Tentaperioder är inte roliga, nej. Hoppas det går bra!🙂

    Tack🙂
    /BB

    Piratjanne

    11 maj 2009 at 19:27

  4. Jag gick förbi stugan idag efter jobbet. Hoppade in och pratade lite pirattankar med förbipasserande! Ska försöka komma igen nån mer dag när jag är fri.

    Jag tänkte också att jag skulle gå förbi, men jag hinner liksom inte. Imorgon är det en fasansfull skoldag, sen stenhårt tentaplugg till tisdag. Om den står kvar över kristi himmelsfärdshelgen så kanske.
    /BB

    Anino

    11 maj 2009 at 23:19

  5. BB, jag säger bara; What Would Jesus Do??

    Jag föredrar What Would Tyler Durden Do…😛
    /BB

    Anino

    11 maj 2009 at 23:33

  6. Haha🙂

    Anino

    11 maj 2009 at 23:36

  7. Hur har/hade ni råd med denna? Vad kostade den?
    I skåne har en gammal begagnad husvagn på gång som valstuga som någon fick tag i billigt. . Inte klar för drabbning än dock.

    Jag har faktiskt dålig koll på det, helt ärligt… Det har kommit lite mail med förfrågan om donationer, så jag antar att det är till största delen så den är betald. Vad den kostade vet jag inte alls.
    /BB

    E-Mannen

    13 maj 2009 at 11:58

  8. Hej

    Valstugan kostade 5000 kr samt transport. Transportkostnaden lär landa på minst lika mycket inkluderat borttransporterandet efter valet. Till det tillkommer färg till ommålning samt alla möbler som köpts in.

    I dagsläget har vår kommunansvarige lagt ut för den stora merparten av kostnaden tills vidare och vi hoppas skramla ihop donationer som täcker resten. Har dock inte koll på hur mycket som trillat in

    Mattias Bjärnemalm

    14 maj 2009 at 0:29

  9. […] de etablerade partiernas (som har större ekonomisk möjlighet till sådant), men alltid något. Bildbevis finns. Än mer angeläget är att en djuplodad ideologisk debatt initieras inte bara i Sverige, […]


Kommentera

