Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Zombie

with 2 comments

Jag har sovit alldeles alldeles för få timmar inatt av egentligen ett gäng olika anledningar. Först kunde jag inte sova, sen hittade jag en MSN-vän som jobbade natt och när vi väl började snacka så var det ju helkört.

Så idag har jag suttit på seminarierna och verkligen fått kämpa för att hänga med. Det har faktiskt varit enormt bra seminarier, och så har jag en så rolig grupp. Har skrattat mig halvt fördärvad idag…. 10 läkarstudenter sent en eftermiddag i ett rum helt utan syre – det är LÅG nivå på skämten då vill jag lova.

Annars har jag inte gjort så mycket mer, pluggat lite ångeststörningar och varit på yoga – där jag lyckades somna ett par sekunder på slutet tror jag 😛

I övrigt så är idag en svart dag för friheten.

Written by Bitchslap Barbie

12 maj 2009 den 21:09

Publicerat i allmänt snack

Tagged with , ,

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Är det inte alltid låg nivå på skämten när du är närvarande? ;o

    HOHO! Som min pojkvän, borde det inte vara en skyldighet att vara snäll mot mig då? 😛
    /BB

    Trakte

    13 maj 2009 at 7:18

  2. Det har jag aldrig hört talas om… (A)

    Jag kan just tänka mig det. Ungjävel! 😀
    /BB

    Trakte

    13 maj 2009 at 12:23


Kommentera

