Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Frustration

with 2 comments

Jag tänkte jag skulle förklara varför jag är totalt oengagerad i precis allt för tillfället, men jag kom på att mina MSN-loggar nog förklarar det mesta. Så här är ett plock från igår och idag.

14/5 17:09 XX säger:
suck
det kan komma på precis vad som helst i boken
nästan så att man är sugen på att söka jobb på McDonalds i sommar och göra tentan efter sommaren

14/5 21:05 XX säger:

jävla neuro
jävla jävla neuro

15/5 14:32 Bitchslap Barbie säger:
jag bryter ihop idag!
kukneuro
XX säger:
gjorde du en tenta eller?
de knäcker de flesta
Bitchslap Barbie säger:
Det är SÅ JÄVLA TRÅKIGT att jag fullständigt flyger uppför suicidtrappan
XX säger:
utom YY som verkar ha blivit galen
verkar ha tappat verklighetsförankringen totalt och hävdat att det är lugnt med neuro
Bitchslap Barbie säger:
haha, hm
😀
det är inte ett bra tecken
XX säger:
då har man förlorat det helt och hållet😀

15/5 15:03 XX säger:
flera gånger de här senaste 2 dagarna har jag fått behärska mig ifrån impulsen att kasta iväg neuroboken och skrika rakt ut
vi snackar inte om en eller två gånger
vi snackar om flera gånger / timme😛

Ja, ungefär sådär snurrar tankarna. XX är förvisso inte jag, men han skriver roligare än jag gör, och jag håller med om vartenda ord. Därför får han representera mig😛

Written by Bitchslap Barbie

15 maj 2009 den 21:22

Publicerat i allmänt snack

Tagged with ,

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. När pressen känns för stor kan du ju alltid trösta dig med att det i slutändan förmodligen inte skulle skilja så mycket i levnadsnivå vare sig du klarar utbildningen eller ej, eftersom högre akademisk utbildning inte längre lönar sig ekonomiskt i Sverige när man har enorma CSN-lån att betala av på resten av livet.😉

    Men det är klart att du klarar det tjejen!

    Det är alltid skönt med uppmuntrande tillrop. Min ångestnivå är på en all time high för tillfället. Det är liksom inte vilken tenta som helst. För att få jobba i sommar måste jag klara tentan, och jag måste klara den på första försöket för det finns inte tid till en omtenta. Ja jäklar.

    Tack för förtroendet, det känns faktiskt bra. =)
    /BB

    Kanjidude

    15 maj 2009 at 21:34

  2. Mycket att banka in i skallen. Lättare med ämnen där man mest behöver fatta saker IMO.😛 Känner med dig! Har lite pluggångest själv…

    Du är ju duktig, intresserad och du har ju klarat rätt många tentor i ditt liv, du fixar det säkert! =)

    Uäh ändå! Jo, det är ju inte omöjligt att jag klarar, men jag känner mig inte safe heller, och det känns som om jag inte kommer känna mig säker förrän jag får tillbaks tentajäveln heller
    /BB

    Karl

    15 maj 2009 at 23:13


Kommentera

