Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Dagens MSN

with one comment

Bitchslap Barbie säger:
tenta!
tjoho!
XX säger:
du låter glad
har du blivit galen du också?
Bitchslap Barbie säger:
det är bara en fasad
men det går lite lite lite bättre än den igår
XX säger:
det brukar det faktiskt göra
första tentan är ungefär som att få ett tåglok i ansiktet

Idag har varit en bra pluggdag, trots att det varit en dålig MSN-dag (jag vet, det låter skumt, men jag behöver lite lagom distraktion, annars blir jag superofokuserad). Men idag har jag varit övergiven av folk. Jag känner att jag behöver ragga upp nya MSN-vänner som finns där när det krisar! 😛

För övrigt är jag inte riktigt lika mordisk på neurologin längre, men nästan.

Written by Bitchslap Barbie

16 maj 2009 den 20:16

Publicerat i allmänt snack

Tagged with ,

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Haha… Feel free att lägga till mig om du vill. =)

    Jamen… hur puckad är jag då? 😀 Jag har inte tänkt på att du ger mig din mail i varena jäkla kommentar 😀 I fix tomorrow.
    /Bimbo-barbie

    Karl

    17 maj 2009 at 22:06


Kommentera

