Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Födelsedag!

with 9 comments

Ja, inte min då alltså, utan bloggen. Den fyller ett år idag, hurra hurra osv. Det har hänt mycket och ingenting på ett år, det största är väl egentligen att jag gick med i piratpartiet i december, och att jag har lyckats gå ner 16 kilo i vikt (fast det har det inte märkts så mycket av i bloggen förstås).

På ett år har jag hunnit med 472 postningar, vilket är ett snitt på ungefär 1,3 om dagen. Får väl anses hyfsat ändå, även om det verkligen verkligen går i perioder.

Jag har hunnit med att få 1088 kommentarer (som står kvar då, spammen är inte medräknade) och 38,720 visingar.

Första inlägget, utan tvekan ett av de sämsta. Det mest lästa med 572 visningar.

Top 5 sökningar som har gjort att folk har trillat in under året

ipredator 301
svininfluensan 209
kalle anka 132
barbie 92
leverskador 83

visits

Written by Bitchslap Barbie

17 maj 2009 den 20:53

Publicerat i allmänt snack

Tagged with ,

9 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Grattis! Det är något att fira!😀

    Ja, jag tyckte det. Ren tur att jag började kolla idag, för jag hade för mig att det var nu i mitten på maj sådär😛
    /BB

    Kanjidude

    17 maj 2009 at 21:01

  2. Gratulerar! =)

    Blir nyfiken på hur många av dom kommentarerna jag står för.😛

    I originalinlägget hade jag med en ungefärlig uppskattning, men jag tog bort den. Jag ska se om jag kan ta reda på det på nåt sätt, men en bra bit över 50% är det i alla fall.
    /BB

    EDIT: Nu kikade jag, du verkar ha skrivit 446 kommentarer, så det var till och med under 50%. Kommentera mera! =)

    Karl

    17 maj 2009 at 22:08

  3. Grattis!🙂

    Har du några planer på när den ska konfirmeras?😉😀

    Haha, nej, inga konkreta faktiskt😀 Får väl se om några år sådär vad jag hittar på😛
    /BB

    Jan Lindgren

    17 maj 2009 at 22:21

  4. Shit alltså, jag känner bara för att lägga ner min blogg när jag ser din statistik. Men bra jobbat, du har uppenbarligen en hel del rätt!

    Noooo! Lägg inte ner, skriv mer istället😛 Jag blir ju skitglad varje gång du poppar upp i min RSS-läsare =)
    /Barbie

    Anino

    18 maj 2009 at 2:04

  5. Oj! =) Får jag nåt pris om jag kommer över 50%? ;P

    Ptja, jag kan köpa en glass åt dig på nån framtida demonstration eller nåt =)
    /BB

    Karl

    18 maj 2009 at 9:07

  6. Anino
    Om alla tänkte så skulle det snart bli ont om bloggar… Det viktiga är om det ger dig något. =)

    Karl

    18 maj 2009 at 9:16

  7. Wohoo!😀

    Karl

    18 maj 2009 at 9:55

  8. Karl: Nej, det viktiga är att det ger MIG något. Bloggar jag gillar är förbjudna att lägga ner.

    Bitchslap Barbie

    18 maj 2009 at 11:35

  9. Lol… Givetvis.😀

    Karl

    18 maj 2009 at 13:01


Kommentera

