Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Dålig pirat

with 5 comments

Idag var det ju rösta på/med piratpartiet-dagen, jag hade tänkt kuta iväg till stadsbiblioteket här, men när jag hade varit i skolan hela dagen, och lämnat in den punkterade cykeln och väl kommit hem så orkade jag inte röra på fläsket mer. Så jag sket i det och gick och lade mig en stund istället.

På fredag ska jag dra med mina fellow pirater till nån förtidsröstningslokal tänkte jag, så att man får det hela avklarat.

I övrigt så är jag nu ledig 4 dagar, utan någon som helst plugg. Det har inte hänt på… ja, evigheter egentligen. Jag ska njuta stenhårt! Vi börjar med en god natts sömn!

Written by Bitchslap Barbie

20 maj 2009 den 20:22

Publicerat i politik

Tagged with , ,

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jag hade fullt upp med att dela ut valsedlar på andra ställen än där jag var folkbokförd, så det blir en röstning imorgon istället.

    Ja, men då har du ju varit en bra pirat (?) ändå. Jag sov istället för att rösta – det är inte bra alltså😛
    /BB

    HDR-fotografen

    20 maj 2009 at 20:35

  2. Jag åkte på tji med på denna stora ”Rösta-på-Piratpartiet-dagen”. http://friavingar.blogspot.com/2009/05/iddag-ar-det-rosta-pa-piratpartiet.html

    Dålig stil där, faktiskt.
    /BB

    Pierre E

    20 maj 2009 at 21:59

  3. @HDR-fotografen:

    Du kan förtidsrösta vid vilken röstningslokal som helst i hela landet, det spelar ingen roll var du är folkbokförd.

    Lars

    20 maj 2009 at 22:19

  4. Varje dag fram till valdagen den 7 juni är en Rösta-på-Piratpartiet-dagen, så det är ingen fara.🙂

    Det viktiga är att man röstar, och alla dagar är bra dagar. Så här gör man.

    Det är väl i och för sig sant, men det hade varit roligt att rösta tillsammans med ett helt gäng pirater.
    /BB

    Christian Engström

    21 maj 2009 at 10:57

  5. […] in a soundless world, Zac, Kaliber, Ordens makt, Fria vingar, Bortom horisonten, Leo Ryberg, Bitchslap Barbie, Annarkia, Varför inte?, Klara, Jocke Dieden, Leo Erlandsson, Opassande, Mattias Bjärnemalm, Free […]


Kommentera

