Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Radiologhumor

with one comment

Fan vad röntgenläkare har underbar humor! 4 citat har jag samlat på mig, och det är bara för att jag har skrivit ner dom, har säkert glömt 10 lika strålande

  • Med CT kan man ju inte mikroskopera! – Man kan se förändringen, men inte tala om diagnos…
  • A night with Venus, a lifetime with Mercury apropå att man tidigare behandlade syfilis med kvicksilverbad.
  • Pancreascancer är inte ett självläkande tillstånd – you don’t say?
  • Interventionell radiologi – stora insatser genom små hål

HOHO!

Written by Bitchslap Barbie

28 maj 2009 den 14:24

Publicerat i roligt

Tagged with

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Haha… Det är härligt med yrkeshumor!

    De och ortopeder har bäst humor hittills. Jag har hört bra saker om öronläkare också, så jag för väl se i höst😛
    /BB

    Karl

    29 maj 2009 at 8:56


Kommentera

