Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Dagen i bilder

with 4 comments

Jag har drabbats av akut lathet och orkar inte blogga nåt vettigt alls längre. Men idag ska ni i alla fall få se hur min dag har sett ut. Dagen har spenderats i hufvudstaden, och började här

PP-demo

Mina fina piratpartister =)

på piratpartiets demonstration på mynttorget. Jag såg en hel bunt kända ansikten men var elak och ytterst oförskämd och hälsade inte på nån. Nästa gång ska jag, jag lovar. Efter PP-demon så gick vi upp för trappan till slottet och tittade på beridna högvakten. Det är ju en rätt bra show alltså =)

Högvakten

Disciplinerat

Efter högvakten gick vi ner i gamla stan för att leta reda på B&J-glassbaren som jag har läst om (västerlånggatan 41, om ni undrar). Hemskt hemskt god glass, jag körde citronsorbet, mintchoklad, och chocolate fudge brownie. Nam!

Gott!

Det är kärlek det.

Efter glassen gick vi vidare ner längs västerlång, och hamnade på Gustaf Melbins underklädesaffär. Jag förälskade mig i en BH i skyltfönstret, och eftersom den satt underbart och dessutom bara kostade 289 (!) så köpte jag den givet. Den får ni dock inga bilder på😛

Maraton

Imponerande och inspirerande

Och sen vandrade vi i sakta mak bort till kungsträdgården för att äta lite McD och titta på maratonlöparna. Innan jag dör ska jag springa ett maraton, jag måste bara lösa problemet med att brösten knockar mig medvetslös om jag försöker springa…. Hmmm…

Written by Bitchslap Barbie

30 maj 2009 den 21:24

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Åh, var du där? Nästa gång vore det kul att få ett ansikte till ditt namn!

    Rick

    Jag ska, jag ska! Jag lovar! =)
    /BB

    Rick Falkvinge (PP)

    30 maj 2009 at 21:54

  2. (som i att ”jag ser fram emot det”, jag insåg just att den förra kommentaren kunde låta dissig)

    Äsch, jag tolkar det inte som en diss förrän det inte går att tolka som nåt annat, så jag tog det rätt från början.
    Dessutom, extra bra tal idag!
    /BB

    Rick Falkvinge (PP)

    30 maj 2009 at 21:55

  3. Instämmer med Rick. Idag kunde jag inte vara med tyvärr, men jag hoppas vi ses nästa gång.

    Det gör vi säkert, jag ska hålla ögonen öppna på nästa demonstration. =)
    /BB

    Joshua_Tree

    30 maj 2009 at 22:11

  4. Har jag inte lika otur med tiden ska jag med nästa gång! =)

    Det vore kul =)
    /BB

    Karl

    1 juni 2009 at 21:43


Kommentera

