Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Nu smäller det!

with one comment

Nu stänger snart vallokalerna, och jag hoppas att ni har röstat! Jag tror de flesta i min omgivning har gjort det nu faktiskt, och jag är faktiskt riktigt stolt. Det var min allra första röstning också, och PP blev det.

Nu tänkte jag mest tipsa om den ypperliga siten piratpartiet LIVE som uppdateras med dels valresultat och dels har länkar till massor med bambuserstreamar, nästan som om man vore där!

Written by Bitchslap Barbie

7 juni 2009 den 20:31

Publicerat i politik

Tagged with , ,

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Förtidsröstning FTW! Jag röstade också flera dagar i förväg. Onödigt att rösta i sista minuten när partiernas valprogram ju ändå är kända långt i förväg. Tycker jag då.😉

    Jag håller stenhårt med. Jag har ju vetat i månader att jag skulle rösta på PP, samma sak med riksdagsvalet 2010, skulle jag få så skulle jag rösta nu så är det gjort sen😛
    /BB

    Kanjidude

    7 juni 2009 at 22:41


Kommentera

