Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Lästips

with 2 comments

Sen Jan Guillou började föra någon slags korståg mot piratpartiet har jag haft svårt för honom. Inte så  mycket på grund av hans åsikter, utan för att han envisas med att kalla pirater för tjuvar – fast i andra ordalag då.

Därför gör Lars Gustafsson mig lycklig genom denna artikel. Och jag ser fram emot Guillous svar, som jag har svårt att tro att det kommer vara lika träffsäkert.

För övrigt så har Joshen varit i gammelmedia idag, och det är ju alltid länkvärt (och turerna kring det var rätt underhållande också)

Written by Bitchslap Barbie

9 juni 2009 den 17:27

Publicerat i samhälle

Tagged with , ,

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Har aldrig varit särskilt förtjust i Guillou, lite för taskig attityd, men han har haft en del intressanta och originella synpunkter på saker så jag har ändå haft en del respekt för honom, även om jag sällan hållit med honom fullt ut. Men med piratpartiet har han inte haft ett rätt vad jag sett.

    Jag har också haft en del respekt för honom, men hans debatteknik lämnar en del i övrigt att önska skulle jag vilja säga…
    /BB

    Karl

    9 juni 2009 at 18:55

  2. Jo, han har lite väl höga tankar om sig själv och sin intellektuella kapacitet, han har rätt och alla andra är dumma i huvudet typ…

    Lite så, och det är möjligt att det är så också (fast jag tror det inte, i och för sig) men att man lyssnar på sina meningsmotståndare skadar ju inte direkt.
    /BB

    Karl

    10 juni 2009 at 11:18


Kommentera

