Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Dags för förändring?

leave a comment »

Det börjar bli löjligt nu, allvarligt talat.

Läser i aftonbladet om en man som länkat till webb-tvklipp på ishockeymatcher, och blivit anmäld för det. Jag fattar inte hur canal + hade tänkt sig att de förlorar pengar på det. Det är väl inte så att de sänder ishockeymatcherna igen? När en match väl är avslutad är det väl knappast nåt man betalar för att se igen? Jag förstår liksom inte hur de menar att de har förlorat ekonomiskt på det. Men det kan ju vara ointelligens från min sida också, upplys mig gärna om så är fallet.

In related news så kanske det är slut på sånt nästa år, om detta blir sanning. Jag tror faktiskt att det kan vara just så att PP har stulit ett gäng väljare från alliansen, jag är ju tex en sån. Hade alliansen varit liberala som de hävdar att de är hade jag röstat på dem istället för PP. Men så blir det inte nu.

Written by Bitchslap Barbie

23 juni 2009 den 8:05

Publicerat i integritet, politik

Tagged with , ,

Kommentera

