Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Rest in peace

with 3 comments

Ingen har väl missat att Michael Jackson dog inatt, liksom i princip alla andra tycker även jag att det är djupt tragiskt.

Written by Bitchslap Barbie

26 juni 2009 den 20:14

Publicerat i intressant

Tagged with

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tragiskt att han aldrig verkar ha arbetat igenom sina problem.

    Jag tror nog att han försökte… Men det är ett tragiskt öde, det har du rätt i.
    /BB

    Karl

    28 juni 2009 at 8:40

  2. Klart att det är tragiskt att han dog. Men jag har aldrig förstått hans musik, aldrig tyckt att den är bra. Han kan ju knappt sjunga!

    Den åsikten är du nog relativt ensam om tror jag.
    Jag lyssnade mycket på MJ när jag var liten, men har nog vuxit ifrån det till stora delar… Fast lite nostalgi är det ju.
    /BB

    Arne

    30 juni 2009 at 14:53

  3. Har aldrig varit särskilt förtjust i den heller faktiskt. Så det är mest ett tragiskt levnadsöde i mina ögon… Undrar om inte artister får svårare att bearbeta sådana problem iom kändisskapet.

    Det är jag helt övertygad om att de får. Jag som ändå är hyfsat normal tror jag skulle ha svårt att vara sådär i rampljuset hela tiden. Allt man gör kommenteras och granskas och bedöms… Uäh!
    /BB

    Karl

    1 juli 2009 at 8:56


Kommentera

