Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Expressen… wtf?!

with 5 comments

Det är väl ingen i piratkretsar som missat diskussionen om våran nyvärvade hax, som har pågått här i dagarna.

Nåt som däremot är irriterande är Expressen beter sig som jubelidioter.

De har ju nu ”avslöjat” att hax arbetade som kameraman åt Carl Serung på 90-talet.

För det första kom knappast expressens avslöjande som nån nyhet, eftersom hax själv hade skivit om det på sin blogg några timmar/nåt halvt dygn innan. Troligen för att han är såpass rutinerad att han visste att det förr eller senare skulle hamna på den nivån.

Expressens tilltag hade inte varit fullt lika illa om de inte verkligen ansträngt sig för att få det att låta som om hax är världens mest morallöse människa. När det i själva verket var så att det var HAN som såg till att Serung avslöjades.

Nu har de också intervjuat Mona Sahlin och Lars Ohly som genast hoppar på KD-moralisttåget och tycker att det är förskräckligt att PP ens kan tänka på att anställa nån som har befattat sig med såna hemskheter.

Porr är, precis som Christian Engström säger, en bransch som alla andra. Inte ens om hax inte hade avslöjat Serung så hade jag personligen haft nåt emot det. Men nu när han är den som gick till media borde han snarare få nån slags medalj. Det är så jävla tråkigt med allt övermoraliserande.

Porr kan vara dåligt, ja. Men det är det inte alltid. I det här fallet var det det, och hax såg till att det upphörde. Vad mer kan man egentligen begära av en människa?

Back the hell off, Expressen.

Written by Bitchslap Barbie

3 juli 2009 den 15:11

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kvällspressen i ett nötskal. Har de ingen PDF-tidning som man illegalt kan fildela?

    Hade de det skulle jag fildela den i protest. Bara för att. Shit vilken rebell jag är😛
    /BB

    HDR-fotografen

    3 juli 2009 at 15:31

  2. Usch, jag undrar verkligen om det alltid varit lika lågt i tak i det här landet, eller om det pågår ett nymoralistiskt korståg bakom kulisserna.
    Att ha författat sig med porr vore närmast ett plus i kanten för en politiker, så som jag ser det. Det visar på beslutsamhet och vilja att gå sina egna vägar.😛

    Exakt. Jag blir less på alltihop. Jag blir sådär barnslig och vill göra revolt liksom – vara så omoralisk jag bara kan för att jävlas liksom. Men jag inser ju att det inte skulle beröra egentligen nån annan förutom mig själv. Så jag avstår tillsvidare.
    /BB

    Kanjidude

    3 juli 2009 at 19:40

  3. Patetiska kvällstidningar. Sahlin och Ohly är mest patetiska. Sahlin har aldrig visat nåt jag skulle kalla moral, hon bara pratar om andras bristande moral…

    Men exakt. Och det är ju bara PK-moral, inget genomtänkt alls.
    /BB

    Karl

    5 juli 2009 at 17:21

  4. Sahlin har inte tillräckligt med hjärna för att kunna ha en genomtänkt moral. Iaf inte om hon skött tänkandet själv…

    Haha, möjligt.
    /BB

    Karl

    5 juli 2009 at 19:57


Kommentera

