Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

New baby

with one comment

Idag har jag köpt en ny digitalkamera, min kollapsade ju i vintras nån gång. Nu äger jag en sån här

Den är helt sjukt het egentligen, men jag har inte fått börja leka än för minneskortet är i posten på väg hit och batteriet är på laddning. Jag som HATAR att vänta!

Nu ska jag leka med pojkens nyinköpta Wii!

Written by Bitchslap Barbie

27 juli 2009 den 19:53

Publicerat i Uncategorized

Tagged with

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kul! Hoppas den funkar bra!🙂

    Fick minneskort till den idag, så jag har suttit och knäppt och grejat här i soffan. Det verkar lovande! =)/BB

    Karl

    28 juli 2009 at 19:02


Kommentera

