Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Det händer saker!

with 2 comments

Alltså, det pågår sjukt mycket runt mig nu, allt är intressant och jag vill göra allt, helst samtidigt. Och som vanligt så leder det till att jag inte gör nånting, eller att det jag gör blir halvdant. Men det är jävligt KUL!

Idag har jag varit på föreläsning om alternativmedicin, Dan Larhammar stod för föreläsandet och han var så bra, precis som vanligt.

Imorgon ska jag på föreläsning med allas vår ”fettdoktor” Annika Dahlkvist, det lär bli en rätt schysst kontrast kan jag tänka mig.

Så är det köket, och lite mamma, och lite pojkvän och lite kakel, och huddugga, och infektion och träning och bättre mat.

Jag vill så jäkla mycket, hur fan ska jag hinna med allt?

Och så har jag ett lästips också, just nu är jag sjukt insnöad på medicin så jag HAR noterat allt det där med Hadopi, men det gör mig så pissed off att jag inte kan hantera det. Så jag tänker låtsas att det inte finns.

Written by Bitchslap Barbie

23 september 2009 den 21:10

Publicerat i Uncategorized

Tagged with

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hej. Spanar på din blogg lite då och då. Till saken hör att jag hittade den av en slump då jag sökte lite info om bröstcancer. Nu till min fråga. Jag försöker just nu lära mig lite om artros och hittar ingenstans på internet eller i mina läroböcker svaret på frågan: hur görs en ”klinisk undersökning” och just nu då i samband med jus artros. Vad ÄR en sådan undersökning? Slänger iväg mitt sista hopp till dig. Tack för en bra blogg.

    Hej, kul att höra att du läser här ibland.
    En klinisk undersökning generellt är när läkaren gör en kroppsundersökning, typ lyssnar på hjärta och lungor och sådär. I samband med just artros så innebär det att man tittar och känner på lederna och ser hur mycket patienten kan röra lederna, för att det ska hjälpa till med att ställa rätt diagnos. Beroende på vilka leder man har problem i så ser det ju lite olika ut förstås, men i princip så. =)
    Hoppas du blev klokare.
    /BB

    Kim

    23 september 2009 at 22:08

  2. Det låter som att du har en massa järn i elden utan att det blir FÖR mycket – låter härligt!😉

    Skall bli intressant att läsa vad du tyckte om Dahlkvists föreläsning…

    Ja, jag ser fram emot den faktiskt. Jag misstänker att jag kommer vara skeptisk, men jag ska verkligen försöka att gå dit med öppet sinne.
    /BB

    Kanjidude

    23 september 2009 at 22:45


Kommentera

