Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Rabiat skeptiker

with one comment

Ja, det är ju rätt uppenbart att det jag just nu brinner för inte är politiken utan snarare medicinen.

Idag har jag lagt till ett gäng nya bloggar i min Google Reader och typ 3 av dom länkade till de följande två klippen. Självklart var jag tvungen att titta. Och helt sjukt bra var de också! Pedagogiska och roliga. Den enda nackdelen skulle väl vara att de inte är textade och att det blir svårt att följa med när man vill läsa bildtexter också.

Enjoy!

Relaterat är att Uppsala inte kommer hinna vaccinera alla innan februari. Det är jävligt dåligt skulle jag vilja säga. Själv får jag mitt vaccin alldeles strax, läkarstudenter (och andra studenter) på de kliniska terminerna räknas som vårdpersonal.

Written by Bitchslap Barbie

3 oktober 2009 den 22:20

Publicerat i medicin

Tagged with , ,

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja de där filmerna är grymma! Hoppas det kan få någon ny att förstå korrelation

    Correlation is not causation borde vara mitt nya slagord!😛
    /BB

    Sokar

    3 oktober 2009 at 22:41


Kommentera

