Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Bloggtorka deluxe

leave a comment »

Jag har haft världens kanske skönaste helg.

I fredags fick jag tillbaks tentorna, 85% på infektion, 88% på hud. Tror godkänt var 70% på båda.

De kommande 4 veckorna är avsatta för valbar kurs/projektarbete och eftersom jag är världssämst på att göra saker i tid så har jag givetvis projektarbetet kvar. Vilket innebär att jag missar kurser som neurokirurgi och akutmedicin. Blah! Men å andra sidan är det inte helt fel att få disponera sin egen tid i 4 veckor och mysa runt med världens kanske roligaste projekt. Anyway, det känns sjukt skumt att vara ”ledig” i 4 veckor. Jag har varit alldeles bubblig av lycka över det i helgen.

I fredags när jag kom hem hade pojkvännen så föredömligt ordnat fredagsmys, lite rosor, lite middag och lite bio. Alldeles lagom.Troligen hade han ansträngt sig för att få mig på bra humör eftersom det är sista helgen på 4 veckor som vi ses😉.

Igår var planen egentligen att gå ner på stan och göra av med för mycket pengar, men det regnade så det blev en datorspelsdag istället. Jag nördade runt med Carmageddon tills kvällen, då vi körde Riddick x2. Vin Diesel är verkligen löjligt jävla het alltså.

Idag masade vi oss ner på stan och gjorde av med de där pengarna och sen var det innebandy på Fyrishov, Storvreta – Varberg. Irriterande nog vann Varberg, men det var i alla fall roligt. Innebandy är en av de få sporter som jag har tålamod att faktiskt titta på. Det går tillräckligt snabbt för att jag inte ska bli helt uttråkad. Fotboll är rena döden.

Pojkvännen skickades i retur till Västerås och jag bänkade mig framför Rocky I (som jag faktiskt inte hade sett innan, shame on me!) med en påse popcorn. Nu ska jag börja skissa på veckans söndagspost som möjligen blir förskjuten till imorgon, eller så hoppar jag den och tar den nästa helg. Får se lite.

Written by Bitchslap Barbie

18 oktober 2009 den 21:04

Publicerat i allmänt snack

Kommentera

